Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Για τις ιστοριες...στην ουρα παρακαλω!

Μια ταλαιπωρια την εζησα σημερα που λες αλλα ηταν και λιγο γλυκεια.Η φοιτητρια πλεον Σισσυ(ναι ,εγω ειμαι αυτη)επρεπε να κανει ολες τις ενοχλητικες διαδικασιες για να ειναι ετοιμη για να γραφτει στο Πανεπιστημιο!First stop εφορια!Εβγαλα ΑΦΜ σου λεω,ολοι  μου ειπαν μεγεια,μεγεια αλλα οφειλω να σου εξομολογηθω οτι θα προτιμουσα το μεγεια να το ακουγα για μια καινουργια τσαντα η για ενα καινουργιο μαλλι καθως τη δικη  μου ριζα κοντευω να την πατησω!Επομενη σταση,next stop ΔΕΗ!για να βαλω ρευμα για το νεο μου σπιτι!Tι μποχα εφαγα δεν λεγεται!Διακριτικα κρατουσα το χερι μου στη μυτη σαν την τρελη για να γλυτωσω απο τουτο το μαρτυριο!Hρθε και εκατσε διπλα μου τοτε ενας νεαρος!Ειχε μολις χωρισει και ηταν μεσ'στη κακη μιζερια!Τι τις θελετε τις σχεσεις δεν το καταλαβαινω!Αυτος που λες,ο Μπαμπης πχ,πηρε μια φιλη του τηλεφωνο και της ζητουσε συμβουλες του τυπου αμα δεν της στειλω λες να μου στειλει αυτη?Και τοτε σκεφτηκα!Οι αποψεις μου ηταν ανεκαθεν αντρικες,αν ο μπαμπης ειναι αντρας,τοτε οι αποψεις μου τι ειναι?Οι αποψεις μου το γυρισαν?,Μπαμπη πως τολμησες....gay αποψεις δεν θελω να εχω.Το συμπερασμα αγαπη, ειναι οτι οι αντρες εγιναν σαν και μας και πολλες απο μας σαν τους αντρες!Γιατι καμια φορα λεμε οτι οι αντρες ειναι γουρουνια αν τελικα ειναι γατουλες?Μηπως εγινε καποιο μπερδεμα?!Και θα σου πω την αληθεια!Ημουν ετοιμη να του κλεισω το τηλεφωνο και να του πω να το παιξει αδιαφορος,ολες κολλαμε!Ε ναι λοιπον ετσι κολλαω!Θελω γουρουνοειδες αντι για ελλουροειδες,πειραζει?Ας αφησουμε ομως τον Μπαμπη να παει στο καλο, τοση ωρα το κραταμε το παλικαρι!Φιλακια Μπαμπη!Παμε Forthet για internet?Καλα ηταν εκει,παραπονο δεν εχω!Μετα πηγα στα Κ.Ε.Π. για μια εξουσιοδοτηση.Εκει που καθομουν στη θεση και περιμενα ,με χαιρετησε ενα κοριτσι,η Ευη.Η Ευη ηταν ενα ευτυχισμενο κοριτσι με μια νοητικη καθυστερηση.Πηγα και εκατσα μαζι της και την ειδα πολυ χαρουμενη!Δεν ηξερα οτι ηταν τοσο απλη η ευτυχια και οτι μπορεις να την προσφερεις τοσο ευκολα σε καποιον που την εχει αναγκη!Οταν της ζητηθηκε να υπογραψει καποια εγγραφα,η Ευη δεν μπορουσε και η μαμα της πηρε το χερι της βοηθωντας την να σχεδιασει ενα σταυρο!Αρχισε να γελαει απο την χαρα της, που εκανε κατι τοσο απιθανο!Ενας σταυρος γι αυτην ηταν αρκετος!Και εγω καθομαι και ζηταω τσαντες,παπουτσια,γκομενους αναζητωντας τη χαρα.Τι μικροι που ειμαστε!?,τι αχαριστοι!Ξεκολλα λοιπον honey απο την μιζερια σου και ζησε σχεδιαζοντας τους δικους σου σταυρους!Η μερα μου ηταν γεματη απο εικονες!Σπαστικα παιδακια που εκλαιγαν,εναν κουκλο που εριχνε κλεφτες ματιες στην εφορια,μια γιαγια που δεν καταλαβαινε γιατι επρεπε να πληρωσει 200 ευρω στη ΔΕΗ,με τον Μπαμπη και την Ευη,με δυο φιλους που συναντησα στο δρομο και χαμογελασα χωρις ιδιαιτερο λογο αλλα επειδη τους ειδα ξανα!Εικονες λοιπον και ιστοριες αγαπητη!Μηπως εχεις και εσυ καμια εκρεμοτητα...?Για ριξε μια βολτα στα ΚΕΠ,ισως ζησεις μια ιστορια στην ουρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου